Κυριακή 6 Μαΐου 2007

Η ψυχιατρος..

"Μαζι του ημουν διαρκως συνεπαρμενη και δεν ηξερα πως να του εκφρασω την ευγνωμοσυνη μου που με πηγαινε τοσο μακρια.Μου ειχε αποκαλυψει μια αγνωστη πλευρα του εαυτου μου:ορισμενα αγκαλιασματα μας ηταν τοσο συγκλονιστικα ωστε εμπαινα σε κατασταση καταληψιας,ηθελα να ξεσπασω σε γελια,σε κλαματα λες και ειχα ακραγγιξει την Γη της Επαγγελιας.Μπορουσε να με κανει οτι ηθελε.Για παραδειγμα,με πηγαινε σε βρομερα πορνοξενοδοχεια,με εριχνε φορτωμενη κοσμηματα στη λερη μοκετα,διασπαρτη απο αποτσιγαρα και θηκες προφυλακτικων,κι εκει αναμεσα στα γελια των κοριτσιων και τα γαβγισματα των νταβαντζηδων,παραδινομασταν ο ενας στον αλλον με ενα σεξουαλικο ερεθισμο που τον επετειναν στο επακρο η ασχημια του χωρου και η βεβαιαοτητα πως οι πελατες μας κατασκοπευαν.."

Οι κλεφτες της ομορφιας.

7 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

... γι' αυτό και μένα μου άρεσε το τραγουδάκι που έλεγε:
"σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο
να τρυπώσουμε
κι ως το πρωί να ξεφαντώσουμε!"

candy's τετραδιάκι είπε...

Ασκαρδαμυκτακο ακους Βανδη?

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μέχρι και σειρήνες περιπολικών ακούω Καντούλα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πάντως, χάθηκαν απ' την πρώτη σελίδα τα ονόματα των μελών!

candy's τετραδιάκι είπε...

εσυ που εισαι αντμιν πρεπει να το φτιαξεις!

Niemandsrose είπε...

Εκπληκτικό βιβλίο οι Κλέφτες της Ομορφιάς. Σήμερα έγραψα κάτι στο blog μου με αφορμή μια φράση του Μπρυκνέρ από το βιβλίο.

http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.com/